Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Διαψεύδει την ...διάψευση!

Διαψεύδει την ..."διάψευση" του Ζεμπίλη με ανακοίνωση που διένειμε στον τύπο η Τζοάννα Δαριβέρη, μετά την ανεξαρτοποίηση από την Παράταξη του Πρώην Δημάρχου.
Στην ανακοίνωση γράφει:

"ΚΥΡΙΕ ΖΕΜΠΙΛΗ,
    Με οδυνηρή έκπληξη ανέγνωσα το κείμενο που δημοσιεύσατε χθες 19/11/2018 και εμμέσως πλην σαφώς με συκοφαντείτε με το αιτιολογικό ότι «ψεύδομαι», με τα όσα αναφέρω στην επιστολή-δήλωση ανεξαρτητοποίησης μου, που κατέθεσα χθες στο Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου.
 Δυστυχώς, θεωρούσα ότι 4 χρόνια στο συνδυασμό σας, θα είχατε αντιληφθεί  τις αρχές μου, το ήθος, την προσωπικότητά μου, αλλά κυρίως την ευπρέπειά μου που δεν συνάδουν όλα αυτά, με αυτά για τα οποία εσείς με κατηγορείτε.
 Θεωρώ ότι λόγω του σοβαρού και επείγοντος θέματος που θέσατε στη συνάντηση που οργανώσατε στις 22/10/2018, (ήτοι την υποψηφιότητα για τη θέση Υποψ. Δημάρχου στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές και την εκπροσώπηση του συνδυασμού στον οποίο ήμουν μέλος από το 2014),  θα έπρεπε τουλάχιστον να έχω προσκληθεί από εσάς και να με έχετε ενημερώσει για τη συνάντηση αυτή καθώς αποτελεί θέμα μείζονος σημασίας για το συνδυασμό. Επειδή (όπως ισχυρίζεστε) ήταν αδύνατη η επικοινωνία μαζί μου την περίοδο αυτή, (για λόγους υπεράνω της  θελήσεώς μου)  θα μπορούσατε να ενημερώσετε το οικογενειακό μου περιβάλλον και να μην χαρακτηριστεί η απολεσθείσα πρόσκληση, ένας απολεσθείς θρίαμβος επικοινωνίας με εμένα!
  Άλλωστε η επιστολή-δήλωση ανεξαρτητοποίησης μου, αποτελεί στοιχείο του δημοκρατικού μας πολιτεύματος και μιας ειλικρινούς στάσης χωρίς νευρωτική ηττοπάθεια!
Δεν θέλω να ζω σε μια πλάνη με μηδέν ορατότητα,  μακριά από την αλήθεια μα ούτε και να βιώνω  ρεσιτάλ αναποτελεσματικού πολιτικού τακτικισμού !
  Από δω και πέρα η αλληλεγγύη και ο ανθρωπισμός θα είναι ένα και πάνω από όλα θα θριαμβεύει ο ανθρωπισμός για λογαριασμό του κάθε Δημότη μας.
 Για τα υπόλοιπα επιφυλάσσομαι επί παντός νομίμου δικαιώματος."

ΙΩΑΝΝΑ ΔΑΡΙΒΕΡΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου