Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Τα ...βρόντηξε η Τζοάννα Δαριβέρη απ την παράταξη Ζεμπίλη!!

Την παραίτηση της και ταυτόχρονα ανεξαρτοποίηση της από την παράταξη του Θαν. Ζεμπίλη κατέθεσε στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Γ. Μπαντούνα η Τζοάννα Δαριβέρη.

Στο κείμενο της ανεξαρτοποίησης "καταχεριάζει" τον Θαν. Ζεμπίλη προσωπικά, που "δεν την κάλεσε στην συνεδρίαση της παράταξης οπου συζητήθηκε το θέμα των υποψηφιοτήτων και γενικότερα την υποβάθμιση της συμμετοχής της στην παράταξη με ευθύνη του Ζεμπίλη".

Δείτε την επιστολή


"ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ 
(κατ’ αρ. 66 παρ. 4 Ν. 3852/2010)
Χαλκίδα, 19 Νοεμβρίου 2018
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
με την παρούσα επιστολή μου δηλώνω την ανεξαρτητοποίηση μου από τη δημοτική παράταξη «ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ», καθώς επιθυμώ να αποστασιοποιηθώ από τη σύγχυση που έχει δημιουργηθεί εντός αυτής με τις δύο υποψηφιότητες από τον ίδιο το συνδυασμό, για τη θέση του Δημάρχου στο Δήμο Χαλκιδέων, στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Μαΐου 2019, αφού η ανωτέρω κατάσταση παρεκκλίνει της φιλοσοφίας μου και των αρχών μου.
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι ουδέποτε κλήθηκα από τον κ. Ζεμπίλη να παρευρεθώ στη συνάντηση που οργάνωσε τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 με τους εκλεγμένους συμβούλους, ώστε να ερωτηθώ και να θέσω τις απόψεις μου για το θέμα αυτό. Τόσο το ήθος μου όσο και η συνείδηση μου δεν μου επιτρέπουν να παρευρίσκομαι απλά στο Δημοτικό Συμβούλιο, σαν διακοσμητικό στοιχείο, επικυρώνοντας ειλημμένες αποφάσεις του συνδυασμού στις οποίες ποτέ δεν μετείχα.
Κατόπιν τούτων, υποβάλλω την παραίτηση μου από τη θέση του Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου και από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Οργανισμού Παιδείας Προστασίας Αλληλεγγύης Χαλκίδας (ΔΟΠΠΑΧ) .
Τέλος, κάνω σαφές ότι από τη θέση της ανεξάρτητης δημοτικής συμβούλου θα συνεχίσω να υπηρετώ το Δήμο Χαλκιδέων παραμένοντας πιστή στο ίδιο όραμα με το οποίο ξεκίνησα την πολιτική μου διαδρομή, εκφράζοντας τις απόψεις μου, και ψηφίζοντας τα θέματα κατά συνείδηση με γνώμονα πάντα το καλό της πόλης μας και τα συμφέροντα των δημοτών.
Η αιτούσα
ΙΩΑΝΝΑ ΔΑΡΙΒΕΡΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"
Εν τω μεταξύ η καθυστέρηση της προαναγγελθείσας για το ΣαββατοΚύριακο ανακοίνωση των γυναικών του ψηφοδελτίου της ΝΔ, ισχυροποιεί την πληροφορία που είχαμε δημοσιεύσει οτι "το κόμμα θέλει την Δαριβέρη στο ψηφοδέλτιο" και γίνονται προσπάθειες για αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου