Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Με τον Τριάντη ο Πρόεδρος της Τ.Ο. ΝΔ!!

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ο πρόεδρος της Τ.Ο. της Ν.Δ. Βασίλης Στάμου με το συνδυασμό «Δημοτική Ενωτική Πρωτοβουλία» του Γιώργου Τριάντη για το Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης Αγίας Άννας, ενώ η ηγεσία της ΝΟΔΕ στηρίζει Στεργίου!!Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος στην σελίδα του στο facebook:

Βασίλης Στάμου
"Εν όψει των επικείμενων δημοτικών εκλογών δηλώνω την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος με τη παράταξη «Δημοτική Ενωτική Πρωτοβουλία» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιώργο Τριάντη.
Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και πολιτικές αγκυλώσεις ή προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσω τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία και θα στηρίξω με καθαρό και νηφάλιο λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια. Η απόφασή μου αυτή είναι αποτέλεσμα έντονου προβληματισμού καθώς και της σταθερής μου θέσης ότι το πρώτο και σημαντικό βήμα για ένα καλύτερο μέλλον είναι η συμμετοχή στα δρώμενα.
Με στόχο την αναβάθμιση και την ανάδειξη του τόπου μας , παλεύουμε όλοι συλλογικά, για μια αυτοδιοίκηση που έχει ως όραμα την αναγέννηση του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης Αγίας Άννας , καταθέτοντας νέες ιδέες, εργατικότητα και θετική ενέργεια.
Προς αυτή την κατεύθυνση πιστεύω ότι μπορώ να συμβάλω αποτελεσματικά με τους συνυποψήφιους συναδέλφους μου, ισχυροποιώντας την νικηφόρα παράταξη «Δημοτική Ενωτική Πρωτοβουλία».
Ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνης σας ! Υπόσχομαι να την τιμήσω !
Φιλικά
Στάμου Βασίλειος"
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος «Δημοτική Ενωτική Πρωτοβουλία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου