Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ο ...Μανώλο

Την υποψηφιότητα του με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ και τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο, Βασίλη Καθαροσπόρη ανακοίνωσε ο δημοσιογράφος-αθλητικογράφος Μανώλης Βέττας.

Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ, αποδεχόμενος την τιμητική πρόταση του Βασίλη Καθαροσπόρη. Έχω μάθει να λειτουργώ με πειθαρχία και να πετυχαίνω τους στόχους μου.Είναι μεγάλη πρόκληση για εμένα εκτός τα από γήπεδα, να αγωνιστώ και για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, προκειμένου να βελτιωθεί η καθημερινότητα όλων μας
Γεννήθηκα στην Χαλκίδα και ζω στην Νέα Λάμψακο. Έχω ένα γιο τον Γιώργο που 11 ετών. 
Τα τελευταία 11χρόνια είμαι στον 96,5 Σταθμό των Εργαζομένων όπου διατηρούμε την εκπομπή ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ που ασχολείται με όλα τα σπορ του Νομού μας καλύπτοντας με ζωντανές μεταδόσεις από γήπεδα ποδοσφαίρου μπάσκετ βόλευ και όλα τα υπόλοιπα σπορ.
Παράλληλα μαζί με τους υπόλοιπους συνεργάτες μου διατηρούμε την αθλητική ιστοσελίδα www.dinataathlitika.gr. Τώρα είμαι ο επίσημος Ανταποκριτής του Σπορ fm 94,6 στην Εύβοια μεταδίδοντας τους αγώνες στην Α1 ΜΠΑΣΚΕΤ του Γ.Σ Κύμης στην Εύβοια.
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου