Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΛΑΘΕΡΗ Η μία διάψευση μετά την άλλη!!!

Ακόμη μία διάψευση δημοσιοποιήθηκε πρίν από λίγο και από άλλον ...δήθεν υποψήφιο που ανακοίνωσε ο Τάσσος Καλαθέρης!!

Αυτή την φορά ηρθε από τον Γιάννη Νεοφώτιστο, γιό του αείμνηστου δημοτικού συμβούλου Κώατα Νεοφώτιστου.
Δείτε τι γράφει...
"Προς μεγάλη μου έκπληξη ενημερώθηκα σήμερα, πως ο συνδυασμός του υποψήφιου δημάρχου κ. Καλαθερη με συμπεριέλαβε και στη συνέχεια με ανακοίνωσε επισήμως ως υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο στην παράταξη του.
Κατόπιν τούτου είμαι υποχρεωμένος να τοποθετηθώ δημοσίως ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια.
Προ ημερών είχα δεχθεί τηλεφώνημα από τον κ. Καλαθερη, ο οποίος μου πρότεινε να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του. Παρά την οικογενειακή μας ενασχόληση με τα κοινά, καθώς ο αείμνηστος πατέρας μου Κωνσταντίνος Νεοφώτιστος είχε διατελέσει αντιδήμαρχος την περίοδο 1990-1994 και δημοτικός σύμβουλος για πολλά χρόνια,
η απάντηση μου ήταν αρνητική χωρίς δεύτερη σκέψη, για προσωπικούς λόγους του ανέφερα πως ουδεμία πρόθεση έχω να συμπορευτω με κάποιον συνδυασμό.
Παρακαλώ τον κ Καλαθερη να προβεί στις απαραίτητες ανακοινώσεις προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Με τιμή
Γιάννης. Κ. Νεοφωτιστος."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου