Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ο Δήμος Κόρδης

Υποψήφιος με τον ανεξάρτητο συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ και τον υποψήφιο Δήμαρχο Βασίλη Καθαροσπόρη θα είναι στις δημοτικές εκλογές ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Δήμος Κόρδης. 

Ο Δήμος Κόρδης ζει στην Ανθηδόνα και είναι παντρεμένος και πατέρας δυο παιδιών που σπουδάζουν . Εργάζεται στη ΔΕΗ Χαλκίδας και μετρά 23 χρόνια ενεργούς ενασχόλησης με τα κοινά και τον συνδικαλισμό. Ενδεικτικά έχει διατελέσει επί 8 συναπτά έτη πρόεδρος και αντιπρόεδρος του Εκπολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου ΄΄ Η ΑΝΘΗΔΩΝ΄΄ και επί 12 έτη πρόεδρος και αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Ανθηδόνας. Μεταξύ άλλων, στη συνδικαλιστική του δράση προσμετράται η 10ετης θητεία του στο Σωματείο Εργαζόμενων/Ένωση Τεχνικών της ΔΕΗ Χαλκίδας ως γενικός γραμματέας, αντιπρόεδρος και πρόεδρος καθώς και η μακροχρόνια συμμετοχή του ως σύνεδρος στο πανελλήνιο σωματείο της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. Είναι επίσης μέλος του Δ.Σ του Εργατικού Κέντρου Ευβοίας (Ε.Κ.Ε). Συμμετέχει ενεργά στην τοπική αυτοδιοίκηση ως δημοτικός σύμβουλος από το 2010 έως σήμερα, περίοδο κατά την οποία διετέλεσε Αντιδήμαρχος Έργων του Δήμου Χαλκιδέων και Αντιδήμαρχος Ανθηδόνας.
«Με αίσθημα ευθύνης και προσφοράς, όπως πράττω τόσα χρόνια, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος στις προσεχεις δημοτικές εκλογές με το συνδυασμό του Βασίλη Καθαροσπόρη ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ. Μοναδικό μου κίνητρο, όπως και σε όλες μου τις δραστηριότητες με τα κοινά ως σήμερα, είναι η ανάγκη μου να αγωνίζομαι για τους συμπολίτες μου και για τον τόπο μου. Δεσμεύομαι για ακόμη μια φορά να καταβάλω όλες μου τις δυνάμεις μαζί με τα νέα παιδιά του συνδυασμού με σκοπό να εξωραΐσουμε το Δήμο Χαλκιδέων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου