Τρίτη 9 Απριλίου 2019

ΕΡΕΤΡΙΑ "Κε Ν. Γούναρη, δεν είναι ετσι αν ετσι νομίζετε.... " Αυτή ειναι η αλήθεια!!!

Με αφορμή ανάρτηση μας για "οικογενειοκρατικό περιβάλλον" στον Δήμο Ερετρίας, είχαμε αντίδραση από τον Νίκο Γούναρη!!
Ο Ν. Γούναρης αντέδρασε με το πιό κάτω κείμενο στα όσα αποκαλύψαμε σε προηγούμενο post https://eviatoday1.blogspot.com/2019/04/blog-post_71.html

Δείτε τι λέει....

(Για τις αναθέσεις...)
"Μάνο για ακόμα μια φορά ασχολείσαι μαζί μου. Εχεις λαθεμένη εικόνα. 
Σε όλη τη την περίοδο της Αλημπατέ έχω λάβει :
Από Δήμο Ερετρίας ποσό 0,00
Δαφνηφόρος Απόλλωνας Ποσό 0,00
ΔΕΥΑ Ερετρίας ποσό 13800 ανευ ΦΠΑ για τη μελέτη ομβρίων Αμαρύνθου, έργο το οποίο εντάσσεται τώρα στον Φιλόδημο και άλλες 12.000 € φτιάχνοντας τεχνικές εκθέσεις μικρότερης σημασίας.
Για ρώτα στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου και στην ΔΕΥΑ Πόσες δωρεές μελετών εχω κάνει και πόσες εξυπηρετήσεις. 
*παρακάτω αποκαλύπτουμε του λόγου μας το ..αληθές

(Αυτοδιαφημίζεται...)
Γενικά έχω το πιο ολοκληρωμένο γραφείο μελετών στην ευβοια και έχω πελάτες τους περισσότερους ΟΤΑ της Ευβοίας. Αλλά και οι μελλοντικοί Δήμαρχοι να είσαι σίγουρος οτι θα μου δίνουν δουλειές. Και γιατί όχι άλλωστε. γιατί να μην έχω έργα μέσα στην Ευβοια όντας Ευβοιώτης και γιατί να φεύγουν τα λεφτά στη Αθήνα αφού μπορούν να απορροφηθούν εδώ από τεχνικά γραφεία μελετών ή κατασκευών. Κι εσύ αν ήσουν δήμαρχος το ίδιο θα έπρατες. (Συμφωνείς ειμαι βέβαιος σε αυτό). Οι πληροφοριοδότες σου τα έχουν μπλέξει επειδή είναι από τον δήμο και δε γνωρίζουν εσωτερικά θέματα της ΔΕΥΑ. Η ΔΕΥΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Πληρώνει πολλά κονδύλια και σε μελετητές και σε εργολήπτες διότι έχει σωρεία από έργα σε εξέλιξη.Αυτός που σου τα λέει ακούει για πληρωμές μελετητών και νομίζει ότι είμαι εγώ, αλλά κάτι τέτοιο είναι άτοπο.Δεν είμαι εγώ αλλά άλλοι οι οποίοι έχουν κι αυτοί δουλέψει και προσπαθούν και αυτοί να αποπληρωθούν. 

(Για την κυρία του)
Η Κυρία μου πράγματι είναι ειδικός Συνεργάτης Δημάρχου όπως και ο προκάτοχος της, Μηχανολόγος Μηχανικός και ο πριν από τον Μηχανολόγο ένας οικονομολόγος ο οποίος απεβίωσε. εκείνους δε τους ήξερες και δεν ασχολήθηκες ποτέ μαζί τους. Απλά η δική μου η γυναίκα πολιτικοποιεί το θέμα.
*το αποδέχεστε οτι ειναι γεγονός.. Κάτι ειναι και αυτό! 

(Για το ..αφεντικό)
Θέλεις έμμεσα να πεις ότι η κα Αλημπατέ ήταν ετερόφωτη και ΑΔΙΚΩΣ έγινε τότε δήμαρχος. ΕΠειδή όμως αυτός ο συνειρμός έχει όχι απλά πολιτικές αλλά ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ προεκτάσεις θα θυμίσω προς κάθε κατεύθυνση ότι ο απερχόμενος Δήμαρχος δεν Διορίζει τον Αντικαταστάτη του, αλλά το Δημοτικό Συμβούλιο ΕΚΛΕΓΕΙ ΝΕΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ. Και όχι μόνο. Η κα Αλημπατέ από τότε έχει κατέβει στον εκλογικό αγώνα άλλες δύο φορές και ετοιμάζεται για τρίτη.Συνεπώς έχει απογαλακτιστεί. ΜΗ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ γιατί έτσι πολύ απλά μπαίνεις σε εκλογική αντιπαράθεση και μοιράζεις στο αναγνωστικό κοινό σου εκλογικό προβάδισμα στους άλλους υποψηφίους, ενέργεια η οποία δεν διάγει με τη δημοσιογραφική σου ιδιότητα. Σε παρακαλώ να ελέγχεις τις πηγές σου και να μην παίρνεις προεκλογικά θέση υπέρ ή κατά υποψηφίων." 
*αμα δεν ..παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει και θα σε πλακώσει!!

η ΟΥΣΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ μας....

Κατ' αρχας οσον αφορά τις απ'αναθεσούλες που λέτε, ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ... (με μια γρήγορη ματιά) ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ απ'οτι ισχυρίσεσθαι αφού αυτά που λέτε είναι επιπλέον των πιό κάτω!!

1 απόφαση

2 απόφαση

3 απόφαση

4 απόφαση

5 απόφαση

6 απόφαση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου