Κυριακή 7 Απριλίου 2019

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ "Οικογενειακή" ταβέρνα ...η Ερέτρια!!

Μετά τα γνωστά θέματα της Δημάρχου για την διασφάλιση των "οικογενειακών της συμφερόντων" ενάντια στα συμφέροντα του Δήμου, άλλη μια ..καραμπινάτη "οικογενειακή" υπόθεση αποκαλύπτει το ρεπορτάζ!!

Η Αμφιτρίτη Αλημπατέ χρωστά μεγάλη ευγνωμοσύνη στον πρώην Δήμαρχο Αγγ. Γούναρη που την ..διόρισε Δήμαρχο οταν αποχώρησε από την ενεργό πολιτική και της έδωσε ώθηση για να κατακτήσει τον Δήμο (το ..γιατί ειναι μια μεγάλη κουβέντα)!

Και πως εξέφρασε αυτήν την ευγνωμοσύνη;



Ο γιός του πρώην Δημάρχου Νίκος Γούναρης έχει εισπράξει για μελέτες κυριως από την ΔΕΥΑ πάνω από 100.000 ευρώ, αφού ειναι αυτός που συνήθως προτιμάται από την επιχείρηση κατά την περίοδο Δημαρχίας της Αλημπατέ!!

Δεν τελειώνει εδώ ομως το πράγμα...



Η Δήμαρχος παίρνει ειδική σύμβουλο την σύζυγο του Νίκου Γούναρη, Μάγδα Φιλιπή, λογίστρια ΤΕΙ με αντιμισθία 1200ευρώ περίπου τον μήνα, λες και ο Δήμος δεν έχει οικονομική υπηρεσία με υπαλλήλους ανωτάτης εκπαίδευσης, και με ..μπόνους να ασκεί παράλληλα και ιδιωτικώς το επάγγελμα!!


Και δεν "κοκκινίζει" κανείς από την παράταξη της Αλημπατέ, που κάνει λόγο για αξιοκρατία και διαφάνεια, ενώ εχει μετατρέψει τον Δήμο Ερετρίας σε ..."οικογενειακή ταβέρνα"!!

1 σχόλιο:

  1. Από Νίκος Γούναρης
    Μάνο για ακόμα μια φορά ασχολείσαι μαζί μου. Εχεις λαθεμένη εικόνα. Σε όλη τη την περίοδο της Αλημπατέ έχω λάβει :
    Από Δήμο Ερετρίας ποσό 0,00
    Δαφνηφόρος Απόλλωνας Ποσό 0,00
    ΔΕΥΑ Ερτρίας ποσό 13800 ανευ ΦΠΑ για τη μελέτη ομβρίων Αμαρύνθου, έργο το οποίο εντάσσεται τώρα στον Φιλόδημο και άλλες 12.000 € φτιάχνοντας τεχνικές εκθέσεις μικρότερης σημασίας.
    Για ρώτα στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου και στην ΔΕΥΑ Πόσες δωρεές μελετών εχω κάνει και πόσες εξυπηρετήσεις. Γενικά έχω το πιο ολοκληρωμένο γραφείο μελετών στην ευβοια και έχω πελάτες τους περισσότερους ΟΤΑ της Ευβοίας. Αλλά και οι μελλοντικοί Δήμαρχοι να είσαι σίγουρος οτι θα μου δίνουν δουλειές. Και γιατί όχι άλλωστε. γιατί να μην έχω έργα μέσα στην Ευβοια όντας Ευβοιώτης και γιατί να φεύγουν τα λεφτά στη Αθήνα αφού μπορούν να απορροφηθούν εδώ από τεχνικά γραφεία μελετών ή κατασκευών. Κι εσύ αν ήσουν δήμαρχος το ίδιο θα έπρατες. (Συμφωνείς ειμαι βέβαιος σε αυτό). Οι πληροφοριοδότες σου τα έχουν μπλέξει επειδή είναι από τον δήμο και δε γνωρίζουν εσωτερικά θέματα της ΔΕΥΑ. Η ΔΕΥΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Πληρώνει πολλά κονδύλια και σε μελετητές και σε εργολήπτες διότι έχει σωρεία από έργα σε εξέλιξη.Αυτός που σου τα λέει ακούει για πληρωμές μελετητών και νομίζει ότι είμαι εγώ, αλλά κάτι τέτοιο είναι άτοπο.Δεν είμαι εγώ αλλά άλλοι οι οποίοι έχουν κι αυτοί δουλέψει και προσπαθούν και αυτοί να αποπληρωθούν. Η Κυρία μου πράγματι είναι ειδικός Συνεργάτης Δημάρχου όπως και ο προκάτοχος της, Μηχανολόγος Μηχανικός και ο πριν από τον Μηχανολόγο ένας οικονομολόγος ο οποίος απεβίωσε. εκείνους δε τους ήξερες και δεν ασχολήθηκες ποτέ μαζί τους. Απλά η δική μου η γυναίκα πολιτικοποιεί το θέμα. Θέλεις έμμεσα να πεις ότι η κα Αλημπατέ ήταν ετερόφωτη και ΑΔΙΚΩΣ έγινε τότε δήμαρχος. ΕΠειδή όμως αυτός ο συνειρμός έχει όχι απλά πολιτικές αλλά ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ προεκτάσεις θα θυμίσω προς κάθε κατεύθυνση ότι ο απερχόμενος Δήμαρχος δεν Διορίζει τον Αντικαταστάτη του, αλλά το Δημοτικό Συμβούλιο ΕΚΛΕΓΕΙ ΝΕΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ. Και όχι μόνο. Η κα Αλημπατέ από τότε έχει κατέβει στον εκλογικό αγώνα άλλες δύο φορές και ετοιμάζεται για τρίτη.Συνεπώς έχει απογαλακτιστεί. ΜΗ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ γιατί έτσι πολύ απλά μπαίνεις σε εκλογική αντιπαράθεση και μοιράζεις στο αναγνωστικό κοινό σου εκλογικό προβάδισμα στους άλλους υποψηφίους, ενέργεια η οποία δεν διάγει με τη δημοσιογραφική σου ιδιότητα. Σε παρακαλώ να ελέγχεις τις πηγές σου και να μην παίρνεις προεκλογικά θέση υπέρ ή κατά υποψηφίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή