Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ο Σπύρος Παλαιολόγος


Με δελτίο τύπου, ο Σπύρος Παλαιολόγος ανακοινώνει και επίσημα την συμπόρευση του με τον Βασίλη Καθαροσπόρη.

"Συμπολίτες συμπολίτισσες,
Θέλω να σας ενημερώσω ότι αποδέχτηκα την πρόσκληση του Βασίλη Καθαροσπόρη και στις προσεχείς δημοτικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Χαλκιδέων στον συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ.

Γνωρίζω ότι πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι και φίλοι, ενεργά κύτταρα της τοπικής μας κοινωνίας, έχουν πλαισιώσει όλους τους συνδυασμούς που διεκδικούν την ψήφο σας. Και αυτό από μόνο του είναι θετικό, για την ενίσχυση της πολυφωνίας στα δημοτικά πράγματα.

Χωρίς έπαρση, αλλά με την αυτοπεποίθηση που μου δίνει η επαγγελματική μου εμπειρία, η πολιτική μου διαδρομή και η ενεργητική στάση που είχα ανέκαθεν στα κοινά, είμαι σίγουρος ότι μπορώ να σας εκπροσωπήσω επάξια, πάντα με το θάρρος της δικής μου γνώμης και χωρίς να αποτελώ φερέφωνο κανενός. 

Συστρατεύομαι με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ διότι πιστεύω πως αποτελεί εχέγγυο για γρήγορες και αποτελεσματικές ενέργειες άμεσα βελτιωτικές για την εικόνα της πόλης, που θα προσδώσουν προοπτικές πραγματικής
ανάπτυξης παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που όλοι μας βιώνουμε. 

Ζητώ την ψήφο σας, αλλά και την ουσιαστική σας στήριξη, και την ειλικρίνειά σας σε προτάσεις και κριτική για την οποία σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ζήτω η νίκη του συνδυασμού ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ!
 Ζήτω η Χαλκίδα μας!"

Σπύρος Ν. Παλαιολόγος
Οικονομολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου