Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Υποψήφια με το Νίκο Γουρνή, η Βούλα Αμερικάνου

Η Ερέτρια είναι ο τόπος που μεγάλωσα,Ο τόπος που αργότερα στις ίδιες γειτονιές μεγάλωσαν τα παιδιά μου και που τώρα αξιώνομαι να βλέπω τα εγγόνια μου να παίρνουν τα πρώτα ερεθίσματα για τον κόσμο που μας περιβάλλει.
Τα τελευταία χρόνια,ως ενεργή πολίτης,έχω υψώσει τη φωνή και το ανάστημά μου για να δω τον τόπο μας να ανθίζει ξανά,για την ποιότητα στην καθημερινότητά που αξίζει σε μας και στα παιδιά μας και που όλοι γνωρίζουμε ότι ο τόπος μπορεί να μας προσφέρει.
Δυστυχώς η κακή διαχείριση των τελευταίων χρόνων,η έλλειψη ευαισθησίας και αγάπης,αλλά κυρίως η ανεπάρκεια και η έλλειψη ικανοτήτων της τοπικής αυτοδιοίκησης μετέτρεψαν την Ερέτρια σε έναν τόπο δυσφήμιση για τους κατοίκους της και τις εκατοντάδες των επισκεπτών της.
Οι μάχες που δίνω τα τελευταία χρόνια ως πολίτης δεν έχουν νόημα και αποτέλεσμα παρά μόνο αν ενωθούν με τις φωνές των συμπολιτών μου.
Έτσι λοιπόν,σε αυτές τις εκλογές αποφάσισα να μη μείνω αμέτοχη αλλά να ενώσω την φωνή μου με όλους όσοι συμφωνούν ότι η Ερέτρια πρέπει να περάσει ξανά στα χέρια των κατοίκων της και να γίνει και πάλι η πανέμορφη πόλη στην οποία μεγαλώσαμε.
ΜΕ τον κ.Νίκο Γουρνή μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες και έχουμε το ίδιο όραμα.Θέλουμε αξιοκρατία,πολυφωνία και άμεμπτη διαχείριση.
Οραματιζόμαστε έναν δήμο φιλόξενο,καθαρό,εκσυγχρονισμένη ,αυτάρκη σε όλα τα επίπεδα.
Ένα δήμο γεμάτο προοπτικές για τους κατοίκους του.
Γι αυτό και θα συμμετέχω στον συνδυασμό του κ.Γουρνη «ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ-ΕΝΑ ΜΕΛΛΩΝ»γιατί πιστεύω ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα κάνουμε όλα αυτά πραγματικότητα.
ΜΕ εκτίμηση
ΚΙΚΙΔΟΥ_ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου