Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

ΙΣΤΙΑΙΑ Ο μπαμπάς Αντιδήμαρχος της Λίνας, η κόρη με τον Κοτζιά!!!

"Γροθιά στο στομάχι" της Λίνας Ευσταθίου – Σπανού η συμμετοχή της Νικολέτας Παπαδοπούλου στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Κοντζιά. 

Η κόρη του Κώστα Παπαδόπουλου, Αντιδημάρχου της κας Ευσταθίου, μας ανακοίνωσε την υποψηφιότητα της μέσω Face book. 

Λέει συγκεκριμένα η Νκολέτα Παπαδοπούλου:

«Φίλοι μου... Δε μ' άρεσε ποτέ να κάθομαι στον καναπέ μου περιμένοντας από τους άλλους να βρουν λύσεις στα προβλήματα μου...
Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που στηρίζεται μέχρι και σήμερα στις δικές στις πλάτες, στις δικές της αξίες...
Θέλοντας ένα καλύτερο τόπο για τα παιδιά μου με όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες αξιοποίησης της προσωπικότητας τους, αποφάσισα να δώσω την ευκαιρία σε έναν άνθρωπο που ως τώρα έχει δείξει πόσο θέλει να αλλάξει αυτός ο τόπος και εύχομαι όσο τίποτα άλλο να συνεχίσει να θέλει τα ίδια πράγματα, και να έχει μια άξια πορεία..
Έτσι θέλησα να σας γνωστοποιήσω ότι θα συμμετέχω και εγώ φέτος με την ομάδα του Γιάννης Κοντζιά και ευελπιστώ να έχω μια άξια στα μάτια σας πορεία όπως του πατέρα μου Παπαδόπουλου Κώστα!!!!»


πηγη: diavlosnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου